۱۳۸۲/۱۱/۱۸

آشیخ ممد باز هم عربده کشید!

آخوند شیخ محمد یزدی، رییس سابق قوه قضاییه و عضو کنونی سگ های نگهبان باز هم هوس خوردن گوشت انسان به سرش زده و به همین دلیل به صراحت از اعتیاد خویش به گوشت تن انسان و قطع دست و پا و ... سخن می گوید: "دارم کم کم عصبانی می شوم، اگر مردم به میدان بیایند تکه تکه گوشت شما در کوچه و خیابان به زیر دست مردم خواهد رفت"!! ما نیز مطمئن هستیم که اگر کار به جاهای باریک بکشد، این سگان آدمخوار، گفته خویش را عملی خواهند کرد. فراموش نکنیم که با فتوای همین جانیان بود که بابیان را در چهار راه ها زنده زنده قصابی می کردند. نه تنها حلاج را به فتوای همین "فقها" دست و پای بریدند که حتی خون امام حسین نیز به فتوای همین شیوخ مباح شمرده شد... قصابی های خیابانی فروشندگان نشریات گروه ها و سازمان های سیاسی در سال های آغازین حکومت را نیز فراموش نکرده ییم؛ که چگونه همراه با عربده کشی های شعبان بی مخ های عمامه به سر و قمه کشی های انصار خمینی و شرکا به قتل می رسیدند...
این جملات آخوند یزدی - که البته موضوع و موضع تازه یی هم نیست - سخنان چند سال پیش "سردار"!عربده کشی چون رحیم صفوی را به یادم آورد که به همین صراحت از بریدن زبان ، سر ، گوش و ...سخن گفته بود. و البته هیچ کدام از این جماعت "مردان خدا"! که بیچاره ها فقط به فکر "خانه آخرت"! خویشند، و به "لذات پست دنیوی"! و قدرت و "جیفه پست دنیوی" هم ارادتی ندارند، کمترین اعتراضی به واق واق این سگ نگهبان خویش نفرمودند! و البته این نیز طبیعی بود. چرا که اینان بیست و پنج سال است که شکنجه می کنند، دست و پا می برند و سر از تن جدا می کنند؛ زیرا که اینان قصابانند ایستاده در گذرگاه ها!
هنگامی که سخن از آدمخواری و کانیبالیسم به میان می آید، فکر و ذهن آدمی ناخودآگاه متوجه قبایل آدمخوار در قاره آفریقا می شود. و زشتی این عمل و ...، اما همه می دانیم که آنها گوشت آدمی را به مثابه غذا میل می فرمایند! و البته تفاوت تکه تکه کردن برای خوردن و یا برای لذت بردن و از سر راه برداشتن مخالف را می دانیم که چقدر زیاد است. و بدون شک نخستین انگیزه (خوردن) در مقابل دیگری بسیار انسانی تر! است.
نمی دانم چرا بعضی از محققان برای تحقیق پیرامون قبیله های آدمخوار به جنگل های آفریقا سفر می کنند؟!

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی